חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה חובה לראות ולעשות במדריד?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה במדריד ללא עלות השאירו פרטים👇

מגיעים אל העיר מדריד בפעם הראשונה? יש מס' אטרקציות, אתרים ודברים שחובה לראות ולא לפספס בביקור שלכם! להלן הטיפים שלנו >>

מדריד בירת ספרד, היא אחת הערים הפופולאריות והמתויירות ביותר בעולם. ניתן למצוא בה כל מה שאתם צריכים במהלך החופשה שלכם בין אם זה מסעדות, בתי קפה, ברי, מועדונים מוזיאונים, אטרקציות ועוד. בנוסף לכך, תוכלו לראות בה מבנים ארכיטקטורים מיוחדים ויוצאי דופן ואף למצוא אוכל מצוין. לכן אין פלא שרבים אוהבים להגיע אליה לחופשה הרחק מהלחצים ודאגות היום יום. בספרד תמצאו את השקט שלכם שאתם כל כך צריכים, תכירו מקומות חדשים, תחוו אטרקציות כיפיות ומהנות ותוכלו להשתזף בטן גב.

מלונות מומלצים ברחבי מדריד

מבנים ארכיטקטורים והיסטוריים ומקומות שונים

אם החלטתם ללכת על חופשה במדריד ספרד, כדאי שתדעו שבחרתם מעולה בעיר הספרדית הכי מיוחדת ומגניבה, ולדעתנו גם ברחבי אירופה כולה (אבל אנחנו לא אובייקטיבים 🤠)..
במדריד ספרד, תוכלו לראות מבנים ארכיטקטורים מדהימים ביופיים שהם חלק מהעיר, אתרים היסטוריים שונים, פארקים רחבי ידיים, מוזיאונים ועוד. בין המקומות הבולטים במדריד שאתם חייבים לבקר תמצאו את כיכר מאיור Plaza Mayor, איצטדיון ריאל מדריד Estadio Santiago Bernabéu, פארק רטירו Parque del Buen Retiro, מוזיאון פראדו Prado לובר האומנות של מדריד ומוזיאון האומנות ריינה סופיה Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofia עם מגוון אומנים ספרדים.

אטרקציות במדריד - האטרקציות הטובות ביותר

האטרקציות במדריד הם חלק בלתי נפרד מהחופשה.
הן מוסיפות רבות במהלך החופשה, מעבירות את הזמן בנעימים ומשאירים חוויה מהנה וכיפית לאורך שנים רבות. בין האטרקציות השונות במדריד ספרד, ניתן למצוא את האטרקציות הבאות:

כיכר מאיור Plaza Mayor – אחד הכיכרות המפורסמות והפופולאריות במדריד. כיכר זאת נוסדה בשנת 1619 ע"י המלך פיליפ השלישי אשר פסלו ניצב במרכז הכיכר. כיכר זאת שימשה למלחמות שוורים, הוצאה להורג וטקסי קבלת פנים מהודרים ומפוארים. בדרם מערב הכיכר היה בית כלא של חצר המלכות אשר משמש את משרד החוץ הספרדי עד היום. בנוסף לכך תוכלו למצוא באזור הכיכר מסעדות, סמטאות צרות ועתיקות וכן טאפאס. כדאי להגיע לכיכר בשעות הערב בה ניתן להאזין למוזיקת פלמנקו, לבלות עם החברה ולטעום מאכלים שונים.

מוזיאון פראדו Prado- המזיאון הפופולארי והמוביל ביותר בתחום האומנות במדריד בכל רשימת אתרי החובה בעיר. המוזיאון בן מעל 200 שנה וניתן למצוא מגוון יצירות שונות מהאוספים המלכותיים של המאה ה-12 ועד לתחילת המאה ה-20. מדובר על חוויה מהנה ובלתי נשכחת שכל נופש חייב לעבור. המוזיאון כולל שלושה סגנונות עיקריים שהם רנסנס איטלקי, אמנות הצפון, וציורים של ציירי החצר הספרדיים. המוזיאון פתוח בימי ב-ש בין השעות 10:00-20:00 ובימי א וחגים משעה 10:00-19:00. כתובת המוזיאון: Calle Ruiz de Alarcón 23. מחיר כרטיס לאדם מבוגר הינו 15 אירו, כמו כן הכניסה הינה חינם בשעתיים האחרונות בטרם הסגירה.

ארמון המלוכה מדריד Palacio Real- ארמון המלכוה הוא מבנה מרשים ועתיק מאוד. הוא נמצא בכיכר דה אוריינטה Plaza De Oriente ומשמש את משפחת המלוכה בטקסים שונים. הארמון בנוי בסגנון ניאו קלאסי ויש בו 3,418 חדרים. בחדרי המלון ניתן למצוא יצירות אמנות שונות בין אם זה בחדר האוכל או בחדר השינה וכן חפצים יקרי ערך אשר שימשו דורות שלמים כולל הנשקייה. שעות פעילות הארמון בחודשים אוקטובר עד מרץ הן בין 10:00-18:00 ובחודשים אפריל עד ספטמבר בין השעות 10:00-20:00 כתובת הארמון: Calle De Bailen. עלות כרטיס מבוגר הוא 10 אירו, עלות כרטיס ילד הוא 5 אירו, ואילו ילדים מתחת לגיל 5 הכניסה היא בחינם. כמו כן, הכניסה חופשית לכולם שעתיים לפני הסגירה בימי ב-ה.

איצטדיון ריאל מדריד Estadio Santiago Bernabéu- איצטדיון ריאל מדריד הוא אחד המקומות החשובים והבולטים במדריד ספרד. עבור אוהדי הקבוצה הוא מקום עלייה לרגל מכל קצוות העולם. באיצטדיון 81,044 מקומו פנויים. הכרטיס למשחק יכול לנוע בין 54 אירו לבין 700 אירו תלוי במקום במרגש ובמשחק עצמו. אם אתם חובבי כדורגל מושבעים אסור לכם לפספס משחק באיצטדיון. מחיר כרטיס משחק למבוגר הוא 25 אירו ולילד 18 אירו.  שעות הפעילות בימים ללא משחק שני עד שבת 10:00-19:00 וראשון וחגים בין 10:30-18:30, כתובת המקום: Av. de Concha Espina, 1.

פארק רטירו Parque del Buen Retiro- פארק רטירו הוא אחד הפארקים הגדולים והירוקים שיש במדריד. הוא כולל שטח עצום של 350 דונם עם גנים פרטיים של משפחת המלוכה, אגם מלאכותי, גלריות, פסלים, מגרשי משחק לילדים, בתי קופה ועוד. כמו כן, לקראת סופשבוע תוכלו למצוא ליצנים, מגדי עתידות, ליצנים ועוד. הפארק הוא חוויה חובה לכל המשפחה גם אם תבקרו בו לשעה. הפארק פתוח בחודשי אוקטובר עד אפריל בין 6:00-22:00 ובין מאי לספטמבר בין 6:00-24:00.

גן החיות והאקווריום מדריד Zoo Aquarium de Madrid- גן החיות והאקווריום של מדריד הוא אחד האטרקציות השוות במדריד, במיוחד אם אתם מגיעים לחופשה כמשפחה. הוא כולל מגוון נרחב של חיות נדירות כמו: דב פנדה, דב קואלה, פינגווינים, זאבים ארקטיים, טיגרסים בנגאלים, קרנפים ועוד. בנוסף לכך, תוכלו למצוא בגן אקווריום ענקי עם שלל חיות ים שונות כגון: דולפינים, כרישים, צבי ים ענקיים, היפופוטמים, כלבי ים ועוד. שעות הפתיח-ה מש-תנות בכל חודש לכן יש להתעדכן באתר בטרם ההגעה. מחיר כרטיס לאדם מבוגר הוא  בין 18-24 אירו ולילד 16-19 אירו, כמו כן ילדים מתחת לגיל 3 הכניסה בחינם. כתובת הגן: Casa de Campo.

מוזיאונים מומלצים

מידע כללי חשוב על מדריד

מה מזג האוויר במדריד ספרד?

מזג האוויר במדריד ספרד הוא לרוב חמים ונעים.  בחורף הטמפרטורות נעות בין 6-7 מעלות וישנם כמה ימים בודדים גשומים. לעומת זאת בקיץ, הטמפרטורה יכולה לחצות את ה-30 מעלות. בעת תכנון החופשה שלכם רצוי לברר את הטמפרטורות במקום בטרם סגירת הדיל. אם אתם טיפוסים של קיץ ואוהבים את החום, כדאי לכם לנסוע בקיץ כך גשם לא יפריע לכם למהלך הטיול ותוכלו לעשות הרבה דברים.

באיזה מלון כדאי ללון במדריד?

אם אתם מחפשים מלון שקרוב למרכז העיר כדאי לכם ללון באזור פוארטה דל סול Puerta del Sol, שהוא אזור מרכזי ושוקק חיים וקרוב לכל מקום. אך לא רק, גם אזור לה לטינה La Latina, היא מקום טוב ללון בו הודות לקרבה לארמון המלוכה.

באיזה תקופה כדאי להגיע לנופש במדריד?

התקופה הטובה להגיע לנופש במדריד היא באביב עד הקיץ. בתקופה זאת תוכלו ליהנות ממזג אוויר נוח ונעים ללא גשמים או קור שיפריעו למהלך הטיול.

אילו טיסות יש למדריד ספרד?

ישנם 2 טיסות יומיות מנתב"ג למדריד שתוכלו להגיע איתם למדריד או דרך אייר אירופה עם שש טיסות שבועיות מנתב"ג. ואם זה לא מסתדר לכם, תוכלו לטוס דרך יעד ביניים.

איזה אטרקציות לילדים יש במדריד?

במדריד תמצאו מגוון אטרקציות לילדים החל מארמון המלכותי, גן רטירו שמציג תיאטרון בובות בחודשי הקיץ כולל הגנים בוטניים ועד גן החיות והאקרווריום במדריד.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה במדריד מתחילה כאן

דילוג לתוכן